Idag är det verkligen vår ute! Solen skiner, klarblå himmel och fågelkvitter! Kan verkligen inte vara en mer underbar dag ute, perfekt väder för ett kalas. För jag ska nämligen på kalas idag runt tre, lilla underbara Loviza fyllde sex år igår och ska ha kalas idag. Så jag och Maja ska traska dit om en stund, vi ska inom affären en sväng också och det tar sin lilla tid för min tuss att traska imed hennes tassing.
 
För övrigt kickstartade jag dagen med kaffe och vårsol! Vaknade utvilad för första gången på länge och kände att idag kommer bli en awesome dag! Maja höll nog med för sedan hon steg upp och vi hade varit ute har hon legat i solen och glassat, större livsnjutare än henne får man  leta efter.
 
Kommer slänga upp lite bilder ikväll från kalaset tänke jag, kände bara att jag ville blogga lite så här nu mitt på dagen! Skulle egentligen gjort det igår när jag kom hem från bingot, men det blev så sent så jag orkade faktiskt inte. Hämtade min lilla Maja hos mamma och Peter och då berättade mamma en massa roliga och intressanta saker från kursen hon och Monica var på mellan torsdagen och fredagen. Alltid kul att få höra lite nyheter :)
 
 
Tänkte på en sak nu innan när jag sorterade alla bilder och lade dem i datummarkerade mappar på datorn, att jag har blivit ganska liten ändå. Jag är inte så stor som jag tror själv att jag är när jag ser mig i spegeln. En bild som fick mig att slå upp ögonen var den Vicke tog på mig förra helgen som jag skickade till mamma. Men det är kul när man (ibland) märker skillnaden själv, även om alla andra ser den klart och tydligt!
 
Bjuder på lite egobilder, what else?
 
Ha en fortsatt underbar lördag så hörs vi ikväll!
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej