Igår var lite av en slappedag för min del, jag satt och spelade Diablo III i några timmar och bara njöt av att låta min hjärna koppla av lite, sedan tog jag ett pass på crosstrainern innan jag hoppade i duschen för att göra mig fin för att gå på kalas borta på Grenvägen!
 
Det var en trevlig eftermiddag/kväll borta hos pappa, vi firade Lova som fyllt elva år och det dracks lite kaffe, vi åt tårta och lite kakor. Alltid lika roligt att hälsa på, och dessutom fick jag en kasse med filmer med mig hem som jag kunde slänga upp i min DVD samling, de ni!
 
 
Annars har det inte hänt så mycket, fick fina smycken av farmor och Kjell förra veckan för att jag gör bra ifrån mig i skolan, ett fint halsband och ett matchande armband, kändes kul att få något fint för att man är duktig, både lite som en belöning och peppning på samma gång!
 
Och när jag var uppe hos farmor och Kjell nu i veckan passade jag på att låna deras skrivare och skriva ut bilderna till nästa års kalender och sätta dem på plats, dock måste jag få loss tummarna och sätta mig ner och skriva in alla födelsedagar i den också, är alltid bra att göra det innan det går över till nästa år, plus att det inte tar så lång tid bara du börjar med det.
 
Nu idag har jag inget planerat, blir att träna lite till senare, möjligen gå och handla, dricka lite kaffe, spela luftgitarr och spela lite Diablo III, har gett mig fan på att komma till PL 300 och är på level 293 just nu, envis som man är ska jag fanimej dit innan sängdags! Haha!
 
 
Här kommer en mini-bildbomb till er, have a nice sunday mates!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej