Det har hänt massor med roliga saker sedan jag uppdaterade bloggen sist, dock har jag inte fått loss tummarna att skriva några inlägg för jag har haft väldigt mycket annat för mig som jag prioriterat att göra!
 
Bland annat har jag och farmor varit på IKEA där jag köpte mig en ny soffa, jag verkligen älskar den och delar av den är mina presentkort jag fick på min 25-års dag så jag får tacka för min födelsedagspresent!
 
Jag har även haft en trevlig kväll med Totte och Benjamin, vi käkade pizza och bara umgicks och hade det jätte roligt, vi kan väl vara ganska flummiga alla tre mellan varven så det blev många skratt!
 
Jag blev kidnappad av fina Vicke och Benjamin på en roadtrip in till Hässleholm förra helgen, vi shoppade lite och jag införskaffade mig en ny ring (som gick sönder på tåget till Killeberg) och ett par nya pärlor till öronen, mycket nöjd! Vi köpte lite gotta på HEMMAKVÄLL också som vi mumsade på hemma hos Vicke, satt inte helt fel. Och då fick jag också ta bort mina plåster från operationen, ni kan inte ana hur tacksam jag var över det!
 
Jag var hemma hos pappa på farsdag, han bakade goda kakor och jag fick smaka en sjuhelvetes god whiskey av honom, det var inte illa! Vi drack kaffe och hade det mysigt, dock vann han inget på lotterna han fick av mig och brorsan, men att vi fick träffas och ha det mysigt var betydligt mer värt, tycker jag!
 
I veckan har jag varit och hälsat på farmor och Kjell, laddat upp mina batterier om man så säger. Jag har pluggat som en liten nörd och känner att detta går super duper! Jag kan, jag vill, jag är på hugget!
 
Igår blev jag också kidnappad, av mina kära far! Han ringer och frågar om jag vill med på en liten roadtrip, som jag trodde var till något ställa ganska i närheten, som visade sig vara till Kallinge! Men vafan, åka på roadtrips är awesome och det var längesedan jag var i Kallinge och Karlshamn och grejer. Och dessutom åt jag en burgare på McDonald´s igår, har inte ätit det på något uteställe sedan i mars i år, kändes skönt att kunna "unna" sig lite skräpmat för en gångs skull utan att vara rädd för att få ont. Och efter vår lilla roadtrip så kom pappa upp och kollade på min fina tavla på Maja och på min nya soffa, så det var en lyckad kidnappning!
 
Resten av helgen har jag suttit fast i serier och spelande, bara kopplat av och låtit hjärnan gå ner i varv. Kan vara ganska skönt mellan varven, och spela är alltid roligt! Och när det gäller "Supernatural" är det ständiga skratt och ögongodis, kan man sluta titta då? Nope! ;)
 
 
 
Här kommer en liten bildbomb till er också, kan ju inte bara skriva om en massa roligheter utan att dela med mig av fina bilder, eller vad tycker ni?
 
Ha nu en helt underbar söndag alla läsare där ute, för det ska då bannimej jag ha!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej