Jag måste faktiskt ge mig själv beröm för att vara duktig, även om man inte ska göra det. Hela dagen igår satt jag uppe hos farmor och gick igenom alla mina papper jag har hemma, vilket inte var lite. Jag har alltid vetat var jag har mina papper men inte haft dem i en fin ordning direkt. Men nu så!
 
Jag har två olika pärmar nu:
 
• En Året-om pärm
• En År för År pärm
 
Den som är för året om innehåller sjukintyg, hyreskontrakt, mina skolbetyg, garantier mm. Den andra pärmen är för alla räkningar och liknande för år 2014. Alla andra papper som inte är från i år ligger välsorterade i lådor så jag lätt kan plocka fram dem om det skulle behövas.
 
Så det blev en hel del sorterande, kopierande, utskrifter, skrivande och hålslagande igår, vilket kändes väldigt skönt att få gjort. När jag ändå städat hela lägenheten grundligt från golv till tak så fanns det bara den här delen kvar att göra och nu är den också gjord! Så en liiten klapp på axeln ska jag bannimej ha ;)
 
 
Idag har jag varit i Osby under förmiddagen och gjort lite ärenden, nu är jag hemma hos mamma och Peter och tar det chill. Jag var väldigt trött igår i hela kroppen och trodde först att jag skulle bli sjuk, men imorse kändes allt som vanligt igen. Var nog helt slut i huvudet efter allt pappersarbete och behövde sova.
 
Ikväll finns inget planerat mer än att göra lite mallar, det är ganska snabbt fixat men måste ändå göras inför morgondagens planering. Utöver det kommer jag nog växla mellan att skutta rundor och tramsa mig och ta det chill vid datorn, om inget annat roligt händer ;)
 
 
Ha en awesome tisdag dudes!
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej