Nu har jag designat om bloggen lite, inte så värst avancerat men det känns i alla fall bättre än hur den var tidigare. Ny header, nya färger, flyttat kortet på mig själv en bit längre ner. Jag känner att den inte är lika "kladdig" och rörig längre, färgerna är mer harmoniska (i alla fall på min skärm) och det gör att man får en annan energi till att blogga! Hoppas jag på, haha!
 
 
Usch ja, idag ska jag se vidare på "Grimm" och spela lite LoL, kommer vara awesome!! Känner mig ganska slö och slapp idag, Maja håller låda om nätterna så man får inte sova så mycket. Visst, hon kan inte hjälpa det och det är jag väl medveten om, men det är ändå jobbigt att inte få de där sammanhängande timmarna med sömn.
 
Nu ska jag dricka kaffe och se om jag börjar med "Grimm" eller LoL!
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej