Igår var vi uppe hos farmor och firade Kjell som fyllde år! 
 
Jag och brorsan vi åkte upp innan och hjälpte farmor med att fixa med maten och duka och sådant, och när de andra kom så åt vi middag som var tacos! Mummelimumma!
 
Till efterrätt blev det glass, chokladpudding, grädde, maränger och frukt med mera, det var inte helt fel. Och så kaffe till detta, det höll en pigg och alert må ni tro, hehe.
 
Jag hjälpte farmor med att fixa till tårtorna och sedan dekorerade jag den ena och hon den andra, super snygga bägge två! Och vet ni vad? De var super smarriga, en av de godaste tårtorna jag har käkat!! Färska jordgubbar, ingen grädde, choklad och vaniljkräm.. Gaah vad god den var!
 
Resten av kvällen satt man och snackade och myste, och sist kvar blev jag och brorsan som hjälpte farmor och Kjell med att plocka undan och fixa lite så de skulle slippa att ta hand om allt själva. Sedan var farmor gullig och körde hem oss, hade inte varit så kul att gå ner till byn i nästan totalt mörker, haha!
 
 
Så här kommer en dröse med bilder från gårdagens firande, enjoy!
 
 

Kommentera

Publiceras ej