Idag har fått bli en sådan där mysdag om jag kallar det, med en blandning av promenad, överraskande, umgänge och god mat och dryck! En "gott-och-blandat" dag helt enkelt!
 
Jag satt här hemma och stirrade på K-Jr som hängde så fint på väggen, solen sken och det var en solklar himmel och det var precis som att någon viskade mig i örat "gå ut med dig och sitt inte här och uggla!". Så jag tog min väska över axeln, kopplade lilla Maja och traskade till Konsum! Där införskaffades kaffe och sedan gick jag vidare hem till mamma och Peter. Mamma blev nog en smula chockad när jag stod i dörren med deras post i handen och frågade efter en kopp kaffe, haha!
 
Så dagen där har bestått av roliga historier, snackande om allt möjligt, djupa diskussioner, kaffedrickande och en god middag. Lite skratt hitan och ditan och hjälp med att komma ihåg vad som hänt dessa dagarna på det nya året, man kan ju inte komma ihåg allt heller?
 
 
Nu är jag och Maja hemma igen och myser lite i soffan. Jag ska nog se på en skräckfilm eller något annat kuligt. Maja ligger och snarkar med alla sina tassar i vädret och ljusen skiner så fint på bordet. Det enda som saknas nu är en goa grabb att gosa om, hihi. Meeen jag har min fluffiga wowsky som duger alldeles utmärkt!
 
 
Ha nu en fortsatt trevlig kväll alla ni underbara läsare där ute!
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej