Idag vaknade jag av Werner&Werner's "Vår Julskinka har rymt" och glada skratt! Jag fick frukost på sängen och kaffe av mamma och Peter och så kollade vi på Julkalendern. Efter morgonmyset blev det att fixa sig för att åka upp till Olastorp och fira jul!
 
Farmor plockade mig och brorsan och han sattes på att göra senap, precis så som det ska vara. Det fixades med mat, alla kom på plats, godis gjordes klart och dukningen blev fixad. Och den där julklappshögen den bara växte och växte och växte!
 
Hela eftermiddagen och kvällen bestod av glädje och skratt, lekande och pillande med sina fina julklappar och umgås med sin familj. Tomten kom som vanligt men han hade väldiga problem med att känna igen mig sedan förra julen, men det är inte så konstigt när det fattas femtio kilo, hehe.
 
Jag hade en helt underbar dag och kväll och jag vill tacka alla så hjärtligt för julklapparna, jag blev jätte glad och jätte nöjd! ♥
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej