Idag är det verkligen vår ute, som det har varit nu i några dagar. Det enda som finns att klaga på är att jag har solsida på alla mina fönster hela dagen, så det kan vara jobbigt ibland när man ska se på TV eller sitta vid datorn, för jag har nämligen bara persienner i sovrumsfönstren. Men annars finns där INGET att klaga på!

Jag och Maja har hunnit med mcket idag. Vi har varit i byn och handlat i två affärer och varit inne en runda på baken, och på vägen hem tog vi en extra lång runda för att njuta av det härliga vädret. När vi kom hem så åt och drack vi och efter det plockade jag lite här hemma med saker och ting.

Maja hon var inte ett dugg intresserad av vad jag höll på med, hon lade sig i solen på köksgolvet och började snarka för fulla muggar. Hon älskar att ligga i solen och mysa så jag lät henne göra det. Dock blev hon lite sur när jag skulle vattna blommorna och blockerade solen lite, haha!


Vad som händer mer idag vet jag inte helt, men antagligen ska jag upp till farmor en runda, ska snacka mer med henne senare och fråga om jag kan komma upp och hälsa på. Är ju så himla mysigt där uppe speciellt nu när våren är på väg. Att vara ute i skogen då är verkligen underbart så jag får ta de chanserna jag får!

NU ska jag spela lite på king.com för jag kan inte lägga mina paket på HC, vilket stör mig en smula!

Have a nice day!








Kommentera

Publiceras ej