Den här sommaren kan man då verkligen inte kalla för sommar! Den har sina ljusa stunder men de är väldigt få. Regn nästan varje dag, att det kan finnas så mycket vatten egentligen? Man kan bli så trött på det ibland, men man behöver i alla fall inte ha dåligt samvete för att sitta inne och mysa i soffan med en bra film eller en bok! :)
 
Idag har Monica och Robin varit hemma hos mamma och Peter, vi fikade goda mackor och hade det mysigt tillsammans. Men nu är mamma, Peter och Monica på en liten trip så jag sitter vi en dator och kollar läget medans Nico och Robin sitter på Nicos rum och snackar WoW. Tråååkiga ni är killar! ;)
 
 
Eftersom min dator inte alls vill fungera och min mobil inte ens vill hitta internet i lägenheten så får jag passa på att blogga när jag är hemma hos mamma och Peter! Så jag ber om ursäkt för dålig uppdatering ännu en gång!
 
Nu ska jag ut en runda!

Kommentera

Publiceras ej