Tjohejsan alla underbara bloggläsare! Vad kul att ni fortfarande går in på min blogg fast jag inte har någon möjlighet att blogga så vrst ofta som läget är just nu, känns kanon att se att ni fortfarande är intresserade! ♥
 
 
Idag står det städning på mitt schema! Damma, dammtorka, dammsuga, torka golven och en massa annat små plock som ska göras, men det känns helt ok och det behövs "storstädas" då och då.
 
 
Från och med måndag till fredag nästa vecka ska jag ha en liten dator pause är min tanke, ingen speciell anledning eller så men jag kan behöva komma ifrån Facebook och allt annat som har med datorer att göra. Jag har en massa med andra saker jag vill hinna med i vardagen; som att måla, teckna, brodera, leka med lera, se på lite serier, umgås med familjen och lite mer. Så jag tror att ni förstår vad jag menar och vill ha fram, men tråkigt nog har det inte kunnat bli en del blogginlägg på senare tid så en "bloggpause" i själva "kan-inte-blogga-när-jag-vill" kanske låter helgalet, haha, men så kan det vara i vildavästern! ;)
 
 
Nu ska jag ut med Maja en runda innan jag ska fortsätta med städningen, kommer bli awesome! Tack alla ni som kikar in, det rör mig något extremt mycket! ♥
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej