I förmiddags när jag var ute och gick med Maja i Ollonskogen så märktes det att hösten verkligen är här nu. Det låg bruna löv på marken, träden börjar få nya nyanser på bladen och det är dystert och regnigt ute. Men det är väl så hösten ska vara och det har sin charm det också :)

Jag skulle egentligen städa ut min garderob idag men jag och Maja har kollat på två säsonger av "Vad blir det för mat?" istället och spelat lite på datorn ^^ Så jag får ta tummarna ur röven och göra det jag ska istället för att bara sitta och göra det som är roligt. Eller håller ni inte med mig?

Ni ska få lite höstbilder jag tog för några timmar sedan; kvaliten är som den är men det var svårt att hålla i ett koppel och sin mobil och fota samtidigt så de får allt vara lite suddiga ;)
























Kommentera

Publiceras ej