Jag blev så sjukt sugen på att se på en gammal julkalender idag; nämligen "Albert och Herberts julkalender"! Även om den gjordes innan min tid så är det den bästa julkalendern jag någonsin sett! Och jag kan kolla på den hur många gånger som helst och jag tröttnar aldrig! Och när man tittar ut och ser all snö är det ännu roligare att kolla på julkalendern ;)

Jag minns en jul för några år sedan så skulle mamma, pappa, jag och brorsan kolla på just den här julkalendern istället för den som gick på TV. Vi började första dagen med att titta på bara ett avsnitt som vi skulle. Dagen efter gjorde vi nog också det men sedan sprack det och vi kollade på så många avsnitt vi orkade per kväll tills det inte fann fler avsnitt!

Jag ska vara snäll och slänga in ett videoklipp från YouTube på introt till julkalendern! Titta och njut!

Kommentera

Publiceras ej