Idag var jag på innebandymatchen och gissa vad? DE VANN MED 8-2!! GRATTIS KILLAR FÖR ATT NI VANN, NI VAR SÅ DUKTIGA! BÅDE NI SPELARE OCH MÅLVAKTEN!!

Det var väldigt roligt att kolla men jag fick tyvärr tillbaka mina kramper och det är inte det mysigaste kanske... Om jag har otur måste jag in till akuten inatt och då blir det väldigt känslomässigt jobbigt. Becca ville ringa dit en ambulans under matchen men jag tyckte det skulle vara onödigt att matchen skulle drabbas för att min mage den kanske, ja, spricker. De ska inte lida för det menar jag...

Men men vi får se hur det blir, det är jobbigt just nu hela kroppen den bara lägger av nästan. Men vad ska man göra? Jag kan inte bara ge upp även om det vore det enklaste ibland...

Kram på er


De fantastiska killarna!!


Ja, det där är en del av mina mediciner, fler finns på lager *suck*

Kommentera

Publiceras ej