Ja, nu har jag återigen varit sen med att uppdatera. Men det ska det bli ändring på!!

Jag var hos mormor igår och hjälpte henne med att passa Loviza. Vi gjorde Janson och vi gjorde köttbullar och sedan åt vi spätta till middag och åt stekta päron och glass till efterrätt. Det var väldigt mysigt, det är det alltid hemma hos mormor. Vi har det så kul ihop hon och jag :)

Idag ska jag iväg och handla julklappar. Jag har inte hunnit köpa till alla så det får bli en väldigt sen julshopping för min del. Men jag ska inte klaga nu har vi ju jul i alla fall med snö och allt! Det är betydligt mysigare i december med snö än slask och annat.

Imorgon ska jag fira jul upp hos farmor och den 26:e med mamma och dem. Så jag har en del paket att slå in, men det blir inte lika många ikväll som det kommer bli den 25:e. Men det tar ändå sin lilla tid.

Annars ikväll ska jag sitta själv hemma, kanske ta en whiskey och bara njuta?

Grabbarna de lanar ännu, men idag tar det slut för imorgon är det ju julafton och då ska de inte sitta och lana. Men man saknar dem, det är så tomt utan deras tjat och tjutande över hur det går för dem i sina spel, man fnissar inom sig bara man tänker på det ^^

Nu ska jag göra vid mig så att jag är helt klar när mamma ringer och säger att de kör från mormor med Loviza och gänget. Så jag uppdaterar ikväll eller imorgon när jag kommit hem från julfirandet!

GOD JUL!


Dagens look:

* Min egen sminkning
* Mitt klädval
* Beccas hårstyle

Kommentera

Publiceras ej