Nu är det verkligen inte lång tid kvar tills det är nytt år!!

Idag så steg jag upp rätt sent, halv elva var klockan... Jag och Maja vi tycker om att sova länge ^^
Jag gjorde inte så mycket, pluggade lite vid datorn. Mamma och pappa ska in och handla skor till mamma och sedan ska de gymma... Då tyckte jag att jag kunde stanna hemma och ha det mysigt med Totte själv utan mamma och pappa så kunde de ha mysigt i stan och på gymmet ihop så har vi det bra allihopa...

Men brorsan han steg inte upp så Tommy han kom och hämtade mig för då passade jag på att åka dit upp och städa rent åt mössen och råttorna och kolla ifall det kommit fler ungar.
Farmor och Tommy de passar ju Adrian så han var ju där. Jag gick ner och gjorde rent till råttorna och sedan så gick vi upp och åt frallor med ost, köttbullar, lverpastej och annat musmigt och drack julmust och busade med Adrian. Sedan så bad jag Tommy köra hem mig, farmor hade ju främmat med så jag kände mig som att jag trängde på fast damen kom efter mig och var trevlig. Och farmor skiter i om jag är där också för hon säger att jag alltid är välkommen dit.
  På vägen hem skulle Tommy köra via bygdegården och då mötte vi Rune som var ute på promenad, det var andra gången i höst som jag träffat honom sedan han och farmor gick isär. Så jag skulle hälsa hem till familjen och han och den nya katten trivs bra i det nya huset som han bor i. Och det är ju bra!

Hemma så hade brorsan stigit upp och satt och lirade på X-box och jag satte mig bredvid och kollade på. Och vi skrattade och hade oss och jag hjälpte honom att komma vidare för jag spelade det spelet igår så jag visste vad han skulle göra. Och sedan blev klockan fem och mamma och pappa var ännu inte hemma. De kom först hem från gymmet vid halv sex eller lite efter halv sex.

Jag pratade med svärmor Maria idag och med snutten min. Han hade skickat bilder på sig själv och han är så snygg och sexig i sina nya kläder och han är så STILIG!! Han är så mycket bara MIN!!
Moha ni får honom INTE!!

Sedan skulle pappa göra mat och det blev stekt  bröd med stekt bacon och en massa mer och detta kommer bli väldigt mäktigt kan jag ju lova er, oj oj oj. Min mage kommer att gå rent åt helvete med så mycket fett man det är ju gott så. Och mat är ju mat ;) Och mätt blev jag också!!

Sedan så fick jag ett ryck och sa att vi kunde rensa i min garderob och sortera det i följande högar:

>  Behålla (kan ha)
>  Behålla och ha senare (kan inte ha så det sitter fint)
>  Mamma kan ha och vill behålla
>  Sälja
>  Slänga (trasiga och slitna)

Ja det var nog minst fyrtio, kanske mer mot femtio... Jag behöll ÅTTA!! :(   Jag blir deppig av att se alla de plagg man älskat så mycket och haft och slitit ut och att sedan bara kasta dem är helt... Man blir så deppig :(
  Mamma kunde ha en el och tog kanske tio plagg eller så, några kjolar och så där. Sedan blev det en sopsäck med kläder jag kommer kunna ha är jag tappat några kilo och en jädrans stor hög med kläder som jag kommer att sälja!! Så jag kanske kan få in lite pengar här på kuppen det vore fint nu när man behöver dem!!

Pappa han har köpt munkar...
Vi ska ha dem ikväll, men om vi ser film eller spelar eller gör något vet jag inte. Katja SMS:ade innan och ville gjort något men jag var så inne med detta med garderoben och det tog ju en sådan tid. Kanske kan ut och hälsa på henne imorgon, hon är ju hos sin pappa i Lönsboda så det är inte långt från huset alls inte, max tio minuter att gå.
  Men jag hoppas i alla fall att hon blev glad för sin julklapp som jag gav henne, jag har inte hört något tack eller fått höra något annat men jag hoppas att hon gillade dem...

Nää, nu vill jag spela på king, på X-box, familljespel, kolla på film elle rja vad som jag vill ju GÖRA något kul något underhållande med dem i min familj ju!! Jag blir tokig av spring i hela kroppen och vill vara skrika att va fan nu gör vi något roligt!!

Ha de så bra allihopa så hörs vi imorgon!!
Kramar

1 kommentarer

Nina

04 Jan 2009 14:11

Har inte fått en enda kommentar här :(

Kommentera

Publiceras ej