Den här veckan har varit helt full av aktiviteter som kört slut på hela mig, men det har varit givande saker som hänt. Jag har införskaffat det sista för att färdigställa min balkong, jag har bakat tosca helt själv för första gången i mitt liv och dessutom fått godkänt av provsmakaren, jag har målat en jäääävla massa, grävt hål i marken och plockat bort enorma stenar, grillat, fyndat en del saker och hämtat virke med mera!
 
Så på kvällarna när jag kommit hem och duschat har jag känt mig helt matt, inte haft lust till något annat än att slappa. Är man inte van vid den typen av aktiviteter så blir man trött på ett helt annat sätt.
 
 
Så ni ska få bilder på det nya som fixats här hemma, så får jag önska er alla en underbar fredag! ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

1 kommentarer

maria

04 Apr 2014 12:28

Du har en väldigt god smak flr stil. :-)

Svar: Tack så mycket :D
Nina Andersson

Kommentera

Publiceras ej