Idag har jag firat Lilla Julafton!
 
Dagen började med att göra sig fin inför dagen och sedan knalla bort till mamma och Peter. Jag kramade om Benjamin och gav honom hans julklapp från mig och brorsan så jag kunde vara med när han öppnade den. Han verkade gilla den väldigt mycket och blev glad när han kunde såga med den, goa unge! ♥
 
Efter lite mys med Benjamin åkte jag och brorsan upp och firade jul med farmor, Kjell, Gösta, Roger, Adrian, Tommy, pappa, Jessica, Ebba och Lova! Vi åt en massa med god mat och allt annat som hör julen till, många skratt och så kom ju jultomten i sin vanliga ordning, fast i år kände han inte alls igen mig, han trodde jag var någon av grabbarnas nya ragg, haha!
 
Efter en trevlig dag och kväll uppe i Olastorp och en massa fina julklappar så åkte jag med brorsan hem och kom precis i tid för att vara med när mamma, Peter, Vicke, Tom, Tilde och Benjamin skulle öppna alla julklappar. Jag fick en fin tröja av Vicke, Tom, Tilde och Benjamin och av mamma och Peter fick jag en sådan där selfie-stick.. Ja jisses... Men jag har i alla fall testat den nu när jag kom hem och hade laddat den, inte så enkelt att ta selfies med den som man tror, haha!
 
 
Så min Lilla Julafton har varit helt underbar och nu kommer en lagom fotobomb från dagen, enjoy!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

1 kommentarer

Mammis

24 Dec 2014 08:14

Skönt att du haft en bra dag <3
Idag ska vi fira en bra dag till <3
Jädis mammis

Svar: Ja min dag var underbar, och den här dagen kommer bli underbar också! <3Jäd!
Nina Andersson

Kommentera

Publiceras ej