Usch nu var det på tok för länge sedan jag uppdaterade bloggen, får lite dåligt samvete om jag ska vara ärlig! Jag älskar att skriva och det är rätt många som följer den, kan ju inte göra alla er besvikna, eller hur?
 
Den senaste tiden har min hälsa varit lite sämre, men jag ska åka till sjukhuset på undersökning nu den 6:e augusti, hoppas de hittar vad felet är så jag kan få rätt medicin och må bra igen. Jag vill känna mig pigg och alert när skolan drar igång, vilket inte är så länge till! :)
 
Igår var jag och farmor i Olofström och handlade, när jag kom hem gjorde jag potatisgratäng, köttfärslimpa och köttfärssås. Kändes bra att ha lagat upp lite gottig mat som man kan slänga i frysen och plocka upp efterhand, det är ju inte alla dagar man orkar ställa sig vid spisen!
 
 
Utöver att jag varit lite duktig och vilat upp mig så är jag en ganska lycklig tjej! Nya människor har kommit in i mitt liv som jag tycker om, jag har roligt om dagarna och kvällarna och känner mig mer rik på livet! Att få lära känna nya människor som man dessutom kommer bra överrens med och som man tycker om att umgås med gör att man blir glad, man känner sig en smula gladare och lyckligare i vardagen. Men det är väl så det ska vara? Man ska lära känna nya människor, vidga sina vyer och våga lite mer och lite extra? Kanske bara jag som babblar gojja, men jag tycker det känns så i alla fall!
 
Min handled har läkt på väldigt fint också, vill jag tillägga. Ärret kommer inte synas senare när det gått en tid och jag börjar få tillbaka kraft i handen mer och mer. Ibland kan det göra ont, men det tar ju en tid innan den blir helt återställd. Men jag känner mig mycket nöjd med operationen och knutan är borta, det är det viktigaste!
 
 
Nu ska jag dricka lite kaffe och spela lite LoL, känner mig peppad till max och peppar, peppar ta i trä så mår jag bra idag! ♥
 
 
 

3 kommentarer

Peter

22 Jul 2014 11:09

Kram :)

Svar: Kram :D
Nina Andersson

Rebecca

22 Jul 2014 15:12

<3

Svar: <3
Nina Andersson

Alicja

04 Aug 2014 23:59

❤️❤️❤️

Svar: <3 <3 <3
Nina Andersson

Kommentera

Publiceras ej