Då var man på plats ute i skogen bland tomtar och troll! Här kommer jag sitta i en vecka och uggla, vilket bara göt mig gott då detta är min fristad, mitt ställa där jag kan vara för mig själv och bara slappna av och ta hand om mig själv. Naturligtvis kan det bli tomt här utan sällskap, men en kaffegäst hit och dit är aldrig fel och dessutom finns mobilen och Skype om det skulle knipa, haha!
 
Idag började skolan, liten smygstart den här veckan men det känns ändå skönt att få komma igång. Imorgon blir det att ta bussen 07:20 när man börjar vid halv nio, men jag kommer åka med älskade Becca så tiden kommer gå lite fortare då ♥
 
 
Nu sitter jag här och dricker lite kaffe, njuter av min utsikt och har två snarkande djur bredvid mig. Ska spela lite LoL ikväll var min mening, om inget annat roligt kommer emellan som är betydligt roligare!
 
Ha nu en underbar måndag alla fina människor!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej