Den här helgen har verkligen varit helt underbar på så många sätt, jag har kännt mig som ett barn på julafton helt fylld med glädje och kärlek, fått lite överraskningar och bara njutit av livet fullt ut!
 
På fredagen kom underbara, älskade Catja hit ♥ Det är (tyvärr) över ett år sedan vi träffades sist och när jag såg henne ville jag bara gråta för att jag har saknat henne så mycket, så snacka om att den kramen var mer än guld värd!
 
Hela kvällen och delar av natten satt vi och drack kaffe och öl, snackade om allt mellan himmel och jord och hade det lika underbart och roligt som vi brukar ha när vi träffas. Det som är så skönt med mig och Catja är att det spelar ingen roll om det är över ett år sedan vi sågs sist för det känns ändå som om det vore en vecka sedan när vi ses, hon är för underbar!
 
På lördagen när hon åkt så fick jag oväntat besök av min älskade bror! En stund efter kom Becca ner och hjälpte mig lite med luggen som jag fått för mig att jag skulle skaffa, sedan trixade jag lite med den själv också, vilket nu resulterat i att jag kan ha lugg eller ha håret som jag hade det innan saxen åkte fram.
 
Under resten av lördagen så blev det bland annat soffmys med brorsan! Slängde igång "The 13th warrior", poppade popcorn och tog mig en öl! Det kändes ovanligt lyxigt att ligga där i soffan och glo på en film, gör det på tok för sällan tycker jag, får bli ändring på detta!
 
En stund efter nio följde Becca mig till Konsum och handlade. Hon fick hjälpa mig bära hem eftersom jag inte får bära så mycket nu efter operationen, men nu i veckan får jag öka det lite efterhand som det börjar kännas bra igen i kroppen. Så vi fick en mysig liten kvällspromenad!
 
Kvällen bestod av att snacka lite med polare och spela, spela, spela! Brorsan kikade inom en snabbis och förklarade vad det var han hade fixat med på WoW till mig, jag satt nämligen lite som ett levande frågetecken, haha! Senare på kvällen/natten så blev det en suprise som jag verkligen uppskattade, men den går vi inte in närmre på! Och efter det blev det mer spelande innan jag slängde mig på soffan och glodde på en film.
 
Så min helg har varit fylld med en massa roligheter, jag känner mig nöjd med den, finns inte så mycket annat som kunde gjort den bättre än vad den var! Och som avslut på denna lilla uppdatering som jag tycker känns en aning flummig, kommer en hög med bilder, enjoy!
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej