Igår var jag bortbjuden till familjen Stigsson på middag! Jag kom tidigare på eftermiddagen så jag och Alicja satt och småpatade och drack kaffe och åt lussebulle, alltid lika mysigt och trevligt! När Steve kom hem så åt vi en så otroligt god viltgryta med kokt potatis till, den var ljuvlig! Och så ett glas vin till detta, kunde väl inte sitta bättre än så?Så jag vill tacka er så hjärtligt för en trevlig eftermiddag och kväll och den helt underbara maten, och den smarriga matlådan jag fick med hem! ;)
 
Efter besöket hos familjen Stigsson begav jag mig hem till Benjamin för att överlämna en tidning från Alicja som han skulle få, han och töserna hade varit med i tidningen och hon tyckte han kunde få tidningen istället för att de skulle kasta den. Så jag stannade en stund och snackade lite skit.
 
På kvällen så var hade jag det trevligt med Totte, Benjamin, D och F! Vi drack kaffe, käkade popcorn, chips och choklad, skrattade och hade det jätte trevligt! Och jag blev en väldigt lycklig tjej dessutom, för jag köpte (ÄNTLIGEN!!) en crosstrainer av D!! Så nu jävlar ska det tränas på den, som jag längtat efter att ha en sådan hemma och nu har jag det, vilket nästan gör mig den lyckligaste tjejen i världen, haha!
 
När jag kom hem från en trelig kväll med trevliga människor satte jag mig och spelade lite, kom ju på att jag bara startat datorn men inte mer än så, ville koppla av lite och hur gör man inte det bäst än om med spelande? Oh yes, det var både avkopplande, roligt och givande!
 
 
Här kommer lite bilder, enyoj!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej