NU har jag varit och badat och grillat vid Hjärtasjön med mamma, Peter, Tilde, Monica och Robin!


I eftermiddags åkte vi ner till Hjärtasjön. Jag, Robin och Tilde hoppade i nästan på en gång och låg nog i vattnet i lite mer än en timme innan vi skuttade upp för att käka lite korv och samla mer kraft för mer badande!

Tilde och Robin badade i kanske två timmar till medans vi andra "vuxna" satt och snackade om allt mellan himmel och jord!

Sedan körde vi hem Monica och Robin och vi andra for hem till mamma! Jag hoppade in i duschen och såg verkligen hur min bränna blivit sedan vi var nere vid kiosken innan idag. Ni får bilder på den så ni kan se hur knäpp den är ^^

Nu ska jag och Tilde se ett eller två avsnitt "Primeval" innan vi ska sova, imorgon kommer bli en slappedag i soffan och en massa, massa mysande!


































1 kommentarer

W!LMA

30 Jun 2011 16:40

Sjukt fin blogg !

Planer för sommarlovet ?!



Kram

Kommentera

Publiceras ej