K O R T ,  K O R T ,  K O R T  !!



Japp, kort är verkligen mitt hår nu, kan inte bli anklagad för att håra ner en massa i alla fall, hehe.

Vi kom bort till familjen Göransson. Annika fixade det sista med maten och sedan gick vi ut och hon klippte till mig rejält! Kort blev det ju som sagt och jag är super duper nöjd med resultatet! Kommer även bli sjukt snyggt när det växer en bit till, kommer bli hur awesome som helst!

Vi åt middag och njöt av varandras sällskap och jag fick tre fina bokmärken och en teckning av Zeb, han är då för underbar! Sedan körde Göran, Zeb, Bea och Peter för att lämna Tilde Vilde och undetiden så började mamma och Annika slinga mitt hår.

När vi väntade på att hårfärgen skulle bli klar i skallen så åt vi Görans mammas hemmagjorda góa bullar och drack kaffe. Sedan hjälpte Annika mig med att skölja ur mitt hår. När slingorna var där så fick mitt hår ett helt annat liv med i alla fall tre olika nyanser och jag är verkligen ännu mera nöjd!!

Efter det så stylade Zeb och Bea mitt och mammas hår och vi blev ju hur fina som helst alltså! Vi lyste upp hela rummet!! Sedan fixade jag till Zebs hår men det blev ju inte lika fint som när han fixade mitt, hehe.

Sedan kramades vi hej då och de vinkade av oss och nu är vi allihopa hemma igen. Imorgon kommer underbara Vicke på kaffe vid tio, kommer bli kul att se hennes reaktion på hur mitt hår är nu, haha! Ni ska få en bild på hur det ser ut bakifrån men resten kommer det upp bilder på imorgon ;)

SOV nu så gott för det ska jag göra!!


Jo förresten, innan vi körde hem till familjen Göransson var vi inom ÖoB och då fick jag, Nico och brorsan en varsin ny energidricka och Tilde en Sprite. Kommer bli kanon att provsmaka energidrickan imorgon och se om den är god, kostade ju bara 16:- med panten inräknad!!




Nacken numera, känns helt UNDERBART!!















Kommentera

Publiceras ej