Nu är jag och Peter tillbaka efter en runda i byn och Ollonskogen! Vi skotrade ner för att lyssna på Bumble Bee´s och se när de tände brasan. Robin och Erik var där så vi snackade en del med dem samtidigt som vi lyssnade på den helt underbara musiken! Jag fick lite godis av Robin också, hehe.

Jag fick en korv av Peter och så ville han ha lotter. Men när jag och Robin kom fram dit så var alla priserna slut så stackars Peter fick inga lotter. Men men så kan det gå ibland!

Sedan tände de brasan och bara en liten stund efter så körde vi igen. Peter körde på i en takt med sin scooter så att jag fick gå lite snabbare än vad jag brukar så jag har fått en jäkla massa motion idag! Och det gör att jag kommer sova riktigt gött inatt! Skönt det.

Nu ska jag snart ut med Maja och rasta henne för natten, gosa ner mig och kolla på en film. Dagen har varit helt underbar och det har kvällen också. Hoppas er kväll varit lika givande som min.

Kram till er alla underbara bloggläsare! ♥

Kommentera

Publiceras ej