Jag har kollat runt på olika bloggar nu idag och bland annat Angelica och Jannika har svarat på en del frågor om sig själva och nu tänker jag "sno" dem och svara på dem jag också. Eftersom de andra har svarat helt ÄRLIGT och rakt på sina frågor ska jag göra samma sak, även om de är privata. Eller ja, privata och privata, de ska i alla fall besvaras.
Här kommer mina frågor med svar:



Stava ditt namn utan några A:n - Nin


Är du nöjd med 2008? - Ja det antar jag väl


Vad är ditt favorit nummer? - 22


Favoritfärg/fäger? - Blå, röd, svart


Vad lyssnar du på? - Allt från Bruce Springsteen till REO Speedwagon och Edguy


Är du nöjd med ditt liv just nu? - Ja, men jag skulle gärna slippa alla sjukdomar


Vad är/var ditt favoritämne i skolan? - Psykologi A, Psykologi B, Svenska C och Engelska C på gymnasiet och nu på Högskolan håller jag på med grammatik och det gillar jag inte


Vart önskar du att du var nu? - I min säng här i Bromölla med min underbara Maja och fästman


Är du kär i någon? - Ja det är jag


Kan du blåsa bubblor? - Självklart

Kan du nå dina fötter med raka ben? - Ja utan problem


Kan du skruva tungan? - Ja


Har du någonsin velat bli läkare? - Ja både läkare och obducent


Tror du på gud? - Är ateist


Vad drack du senast? - Mjölk


Vad tittade du senast på TV? - Keeping mum


Vem sms:ade dig senast? - Mamma


Har du några tatueringar? - Ja. Ett stort varghuvud mellan skulderbladen, en ödla med tassavtryck ner på foten på  högra vristens utsida, Majas tassavtryck plus hennes namn på insidan av vänster vrist, en blomma under högra "fuck you" tån


Har du rakt eller lockigt hår? - Rakt hår med babylockar i nacken


Är du piercad någonstans? - Ja. Näsa, tunga, bröstvårtorna, naveln och klitoriskappan


Föredrar du "mjuka" ller "tuffa" killar? - Båda delar i en mixad kompott


Föredrar du blonda eller brunhåriga? - Spelar ingen roll för min del


Har du gjort något som du inte kommer kunna förlåta dig själv för? - Ja, ajg är ju bara människa


Har du någonsin velat ha någon fast du vetat att du aldrig kan få den personen? - Ja under tio års tid var det så


Hur är det mellan dig och dina föräldrar? - Bara bra


Tycker du om ditt liv? - Jag skulle inte vilja byta det mot något annat


Vad är din favoriträtt? - Allt som har potatis med ^^


Vad är din favorit kärleksfilm? - Dirty Dancing (om den får räknas)


Vad tycker du mest om i ditt utseende? - Mina blå ögon oxh fylliga läppar 


Förlåter du eller glömmer du? - Båda delar till viss gräns


Har du någonsin masserat någon? - Ja


Vad är du rädd för? - Att dö av min sjukdom eller att drunka


Har någon försvunnit ur ditt liv? - Ja, både genom död och på andra sätt


Har du någonsin haft någon på hjärnan som du bara inte kan släppa? - Ja


Önskar du att du var kändis? - Innan man förstod vad media kunde förstöra så gjorde man väl det ibland



Så där, nu har ni mina svar på dessa frågorna. Jag hoppas att ni är nöjda med svaren som ni fick för jag har svarat på dem ärligt i alla fall.

Nu ska jag snart sova, ska se lite film först på TV och efter det ska jag mysa i sängen med snutte och läsa.

Ha det bra allihopa jag saknar er!!
Hoppas att ni har förståelse för att jag inte orkar skriva när jag är dålig.

Kramar sjuklingen

2 kommentarer

tompa

30 Mar 2009 11:03

Vilket roligt test du har gjort hihi.Mitt favoritnummer är 10.Hoppas att det är bra med dig vännen.Kram till dig

Bloggspejaren

02 Apr 2009 18:46





Jag har tävling! Var med och tävla om fina priser!



Bloggspejaren är en annorlunda blogg som rapporterar intressanta saker som andra skriver! Naturligtvis länkas det! Kika gärna in och tipsa om din eller andras bloggar och ämnen som kan vara roliga att skriva om!



Detta är alltså den perfekta bloggen om du vill hitta nya intressanta bloggar att läsa, eller om du vill bli omskriven själv!

Kommentera

Publiceras ej