Idag på morgonen steg jag upp och jävlades lite med alla, vaknade nog lite på fel sida. Händer inte ofta men när jag väl gör det blir jag jävligt grinig!

Vi gick ut och käkade frukost och sedan hamnade jag vid datorn och hade det trevligt. Jag satt och kollade bilder, bloggade om gårdagen, kikade rundor på en massa saker och hade det kul. Jag tyckte det var rätt så kul i alla fall :)

Sedan blev det som så att mamma fixade mina och Vickes ögonbryn. Det blev hur bra som helst!! Både jag och Vicke blev nöjda! Och det är ju bra, eller hur?

När Vicke duschat, mamma duschat och alla var klara så åkte vi till mentalsjukhuset/sjukhuset i Broby och kikade lite mer. Det är ju bara så läckert där tycker jag och vi ska söka tillstånd om att få gå in dit och fotografera. Ska bli så himla roligt kan jag ju lova er :)

När vi varit där så åkte vi och lämnade Vicke vid stationen i Osby och sedan åkte vi för att hämta Loviza. Vi fick ett varm välkomnande från lilla hönan och sedan fick vi kaffe och kaka. Mitchell gick igenom allt som behövdes gå igenom och lite där till. Så vi vet exakt vad vi ska göra under alla situationer.
Vi packade med oss allt och vinkade hej då och åkte. Vi körde inom NETTO där jag handlade energidryck och så handlade jag Hello Kitty strumpor och andra strumpor med. Och då ville lillan ha Smarties så jag köpte en sådan liiiten rulle som vi delade på.

När vi kom tillbaka till Killeberg åt vi middag och sedan sprang lillan rundor och gjorde en massa saker innan vi nattade henne för att sova. Jag passade på att skörda och svara på mail jag fått och kolla in en massa bilder överallt.

Nu ska jag sätta mig och sita lite, fast man är ledig finns det knappt ingen tid över!!

Kram på er













Kommentera

Publiceras ej