Inatt drömde jag något helt underbart!! Ja det är en av de bästa drömmar som jag har haft! Jasmine hade bara skrattat när hon fick reda på vad jag drömt. Så här kommer drömmen:

Jag gick runt på ett sorts sjukhus när jag känner hur någon kommer upp bakom mig och håller om mig. Jag vände mig om och ser House! (i verkligheten är det ju skådisen Hugh Laurie men i drömmen var han House)
Han kysste mig i nacken och över halsen och han sa tt han älskade mig.
Sedan tog han mig i handen och gick med sin köpp och allt med mig bort till ett rum. Tydligen var vi gifta sedan jätte många år tillbaka och hade två barn ihop. Han sa att han har en sjukdom och att han kommer nog att dö om en timme. Så vi lade oss i en säng och sedan *PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIP*ade han mig hela den tiden...
Efter det så låg jag i hans famn och så dog han :(



Vem skulle INTE vilja ha den här extremt sexiga mannen i sängen?

Sedan vaknade jag.



Ja, sedan steg vi upp och snutte packade sakerna för att åka till Tingsryds äventyrsbad med killen från socialen och killen kompis. Så han packade och gjorde vid sig och jag ska vara hemma tills i eftermiddag. Han stack lite i halv elva.

Jag satt vid datorn ett tag och sedan städade jag hela köket och efter det satt jag vid datorn i en timme innan jag städade hela klädkammaren och sorterade mina kläder.

Jag gick ner till byn/stan och handlade till middagen som är en väldigt enkel middag. Jag köpte lite extra mys inför kvälle och lite cider att dricka.

Receptet på maten kommer här:

Ingredienser:

4 äggulor
3dl grädde
Mjölk
Mozarella ost färdigriven
Pasta
Bacon
1 lök
2 vitlöksklyftor
Salt och peppar efter smak

1.
Stek den hackade löken, vitlöken och baconet i en liten klick smör tills ni tycker att det är klart.

2.
Koka pasta efter hur många ni är som ska äta, häll olja i för att ge extra smak.

3.
Blanda grädden och äggulorna. Vispa det till hård grädde och häll i lite mjölk för att få det lite lösare.

4.
Häll i baconröran oh den kokta pastan och 2/3 av mozarellaosten i smeten

5.
Servera på fin tallrik med en äggula fint placerad i mitten och lite mozarella på toppen



När snutte kom hem hade han med sig killarna som ville se när ormarna skulle äta. De spelade lite PS3 och åt middag också. Jag hade köpt Fresta choklasmousseé med hallonbitar och chokladbitar i och gjorde så att de fick en sådan till efterrätt innan Fredrik skulle köra hem dem.

När han hade kört dem hem så kramade han om mig när han kom hem och kysste mig i nacken. Så mysig och go han är min plutte snutte.
Sedan så kollade vi lite på TV, jag chattade en stund med Jasmine som hade frågor om sin bimbo :)
Men jag kunde hjälpa henne och då blev hon super duper glad!! För er som inte vet hur sötnosen Jasmine ser ut kommer här en jätte fin bild på henne:


Vi kollade på någon dokumentär på TV4+ om en tjej på 38 år som ska göra en magsäcksoperation, en likadan som min mamma har gjort. Och hon väger över 200 kilo.
Sedan fick man följa en tjej som redan gått ner och som skulle få bort skinnet som hängde och få lite silikonbröst för att henes hade försvunnit helt.
Den var väldigt intressant och när vi kollade på den drack vi vpr första cider av två.

Sedan SMS:ade jag och Jasmine och hon ville att jag skulle ha ringt henne en stund, men det är så dumt att jag betalar i minuten till henne, hade hon haft halebop hade jag kunnat ringa gratis ju :(

Jag och snutte åt persikor med chokladgrädde på, mumsigt gott var det kan jag lova er :) Det uppskattades av min älskling som njöt av dem.
Han spelade lite på PS3 och jag satt här en stund och kollade andras bloggar och så där. Kollade efter klockor med, jag måste skaffa mig en klocka för jag är så naken utan klocka :(
Har alltid haft och när man då inte har någon känner man sig naken som in i :(

Ikväll på TV är min favoritfilm: Den gröna milen (The green mile)
Jag skulle vilja se den men den är ju så dryg när det ska vara alla dessa dumma reklamer... Jag ska tatuera in ett citat ur den filmen på insidan av min ena överarm, det kommer bli snyggt :) Sedan ska jag ju ha vargflocken som springer runt mig också, den kommer att bli såååå läcker ska ni veta :)
Och Lejonkungen på revbenen ^^

Hur som helst så drack jag och snutte vår andra cider och åt chokladmousseé med bitar av hallon och choklad. Det blev riktigt gott ska ni veta :) Man smakade och njöt av varje liten sked man tog och drog ut på det och sög lååååångsamt för att det skulle räcka längre. Men det var mäktigt samtidigt så man mådde jävligt illa efteråt :(
Men det var det värt ;)

Fredrik spelade vidare på sitt spel, jag tog hand om min bimbo och sedan så spelade jag på king och skickade utmaningar. Det är alltid kul att göra det :)
Jag låg i sängen med och kollade i Kalle Anka tidningar som är fruktansvärt roligt och sedan löste jag några sodukun med, både på bimbo och i min bok inne i sängen :)
Mysigt att ligga där och vara riktigt tätt, tätt intill snutte och avge värme åt varandra och bara finnas och lyssna på varandras andetag och sedan läsa en bok eller lösa sodukun.

Hoppas att ni andra haft en trevlig lördag?
Kommentera gärna om ni hinner, vill eller har tid. Ni behöver inte ^^ Så känn er inte tvingade men alltid roligare om man får kommentarer :)

1 kommentarer

tompa

01 Feb 2009 14:39

Hugh Laurice är rätt rolig.Har du kollat på serien"Jevess and Woster"?Det var en av mina favoritserier.Han spelar så bra där.Var ett jättekul recept du har skrivit upp.Den måste jag pröva,Skippar nog vitlöken tror jag hehe.Ha en trevlig söndag Nina.Kramis

Kommentera

Publiceras ej