Varit en givande dag, med en del mindre roande saker. Har varit hos min älskade tandläkare idag, vilket jag längtat efter. Han bedövar så bra så halva ansiktet var helt utan känsel. När jag läg där och han fixade så såg jag hur hela ögat hade en massa konstiga ryck för sig, men jag kände det inte. Högra delen av näsan var också helt väck så det kändes stundvis som att jag inte fick luft. Men jag är glad att jobbet är gjort!
 
När jag kom hem till mamma och Peter ville jag ha lite kaffe, vilket inte var det optimala när man inte kunde styra halva överläppen. Så jag gav upp hoppet och spelade lite på mobilen så länge. Jag vet inte varför men när jag fått så mycket bedövning blir jag väldigt trött, kände mig lite mer död än levande, konstig i hela kroppen. Och när jag satt där och spelade kände jag hur det droppade, hoppsan sa, jag dreglade ju! Det är sååå typiskt när man inte har känsel.
 
Så om man gör lite matte..
 
Halvdöd känsla + Dreglande + Suget efter kött... Gör det mig till en "Nästan-Zombie" då?

Kommentera

Publiceras ej