Det får bli ett lite sent inlägg, men kom hem ganska sent och skulle slänga in bilderna i datorn och plocka bort dem som inte blev bra, men nu är det gjort så jag kan lägga upp dem här!
 
Det var ett lyckat och bra kalas för lilla Loviza idag, fast hon är ju inte så liten längre. Hon fick en massa med presenter och hon blev verkligen glad för allihopa. Det är så kul att se hur hon studsar av lycka när hon öppnar sina paket och hur ögonen tindrar när hon ser vad som finns i. Och jag vet precis den känslan, för paket är allit roligt att få!
 
Vi blev bjudna på en massa goda kakor, och så den underbart goda tårtan som Loviza bakat med jordgubbar på! Jag åt nog egentigen lite för mycket, men den var ju så god!
 
Vi spelade lite spel, lekte lekar som kurragömma och satt och myste och skrattade. En helt lyckad eftermiddag och kväll med familjen! Och Maja var så glad för gissa om den tjejen fick tonvis med kel under dagen ;)
 
 
När vi firat klart Loviza åkte jag med mamma, Peter och Totte hem. Vicke, Tom och Benjamin var där och dem vill jag träffa så fort jag har chans till det. Vi åt varma mackor med skinka, svampstuvning och tomat på. Och Vicke var duktig och skar ost, och jag satt mitt emot och tiggde som en liten hundvalp, haha!
 
När de åkt hem drack jag kaffe med mamma och Peter, kollade på bilderna från dagen och sedan var Totte och Tony snälla och körde mig och Maja hem. Hade en tung väska att bära på och hade inte varit kul att bära både den och Maja. Min rygg är som den är och kan jag undvika den typen av bärande är jag och min rygg tacksam!
 
 
Här kommer bilder från dagen, hoppas ni kan se allt skoj vi har haft!
Ha nu en underbar lördag!
 
 
 
 
 
 
 

2 kommentarer

Mammi

08 Mar 2014 23:42

Det va en mysig eftetmidda <3

Svar: Japp det var det <3
Nina Andersson

Peter

08 Mar 2014 23:49

Trevlig eftermiddag ! Fina bilder :)

Svar: Tack Peter :D
Nina Andersson

Kommentera

Publiceras ej