Idag fyller världens finaste Benjamin två år!
Grattis på Dig älskade unge!
♥♥
 

Och eftersom han fyller år så hade de kalas för honom idag. Han fick en massa med fina saker som han lekte med, och så mycket folk som var där som ville busa med honom. Han var så fin med skjorta och fluga, ett litet charmtroll utan dess like!
 
Han hade en skit häftig tårta också med "Bärgarn" på. Mycket fin och välgjord, och den var ju väldigt god också för den delen. Plus det andra som Vicke hade bakat, det satte fart på smaklökarna!
 
Så det har varit en underbar lördag i Killeberg med massor av skratt och skoj och trevligt sällskap, tack alla som var där för en trevlig dag!
 
 
När vi hade firat söta Benjamin så åkte jag med mamma och dem hem och gjorde pannkakor, Moa tycker ju att jag gör så goda så ville vara lite snäll och fixa det :)
 
Vi åt och var glada och sedan pratade vi lite, åt choklad och spelade på våra mobiler, haha! Men man kan faktiskt vara social samtidigt, det är dagens sanning!
 
Mamma och Peter var sedan snälla och körde mig och Maja hem, hade tvättat alla sängkläder hos dem idag och de tyckte att jag skulle slippa gå med den stora påsen och Maja hem. Så tack för att ni körde oss hem ♥
 
 
Så nu ska jag spela lite innan det är dags att krypa ner i min renbäddade, stora, fluffiga säng och sova! Ville skriva att jag haft en underbar lördag och gratta Benjamin liiite extra :)
 
Have a nice evening!
 
 
 

1 kommentarer

Mammi

16 Mar 2014 10:21

Han är så go!

Svar: Ja det är han verkligen :)
Nina Andersson

Kommentera

Publiceras ej