Jahopp, då är man 24 år. Känns inte annorlunda på något vis i världen, men man är ju trots allt ett år äldre nu. Usch, börjar känna mig gammal måste jag erkänna, haha!
 
Dagen började med att man kollade av sin mobil, en del fina SMS med mera som man svarade på. Jag kollade lite på Facebook också men bestämde mig för att jag skulle tacka alla som skrev där senare när dagen var slut, men jag tjuvkikade från mobilen hela dagen!
 
Lite efter halv elva kom söta Vicke och sötnöten Benjamin! Jag fick present av dem och sedan hjälpte Vicke mig med att skära upp en av kakorna som jag hade bakat. När Benjamin vaknade så var han en liten solstråle och jag fick, på min dag, höra honom säga mitt namn för första gången!! Awwe vad det värmde lite extra i hjärtat! Han har ju sagt det innan vet jag men det var just då som jag fick höra det första gången.
 
Under dagen var jag och Vicke och den söta lillplutten en runda i lekparken i Ollonskogen och det var även lite mys på balkongen med Coca-Cola när Benjamin låg och sov. Farmor och Kjell tittade inom och hade med sig tårta, vi snackade och myste och Benjamin hade sin panda-kaka och tuggade på.
 
Pappa kom upp en runda också och gav mig present och en vacker ros. Han fick med sig kakor hem till sig själv och tjejerna och jag tror nog att de gillade dem, hehe. Han och töserna ska tydligen kidnappa mig en dag och bjuda mig på middag också, det ser jag fram emot!
 
När Tom slutat jobbet och varit hemom så kom han också. Då hade han med sig en present till och när jag fick den kunde jag knappt hålla tårarna borta! En fin inramad tavla med "The Green Mile" fick jag!! Och nu hänger den så fint på väggen bredvis Kirre Jr :)
 
Tom och Vike de bjöd dessutom på pizza, och det satt fintfint i magen ska ni veta!
 
Sedan kom Totte, Nico, Robin, Monica, mamma och Peter också. Vi fikade kakor och drack kaffe och hade det mysigt, jag fick fler presenter och sedan fixade jag, mamma och Monica med att slinga Vickes hår, vilket blev jävligt fint och passar henne jätte bra :)
 
För att sammanfatta hela dagen så var den helt underbar! Mysigt besök av familjen hela dagen och en massa mys och bus! Inte en sekund utan att man hade det roligt och mysigt och kände sig uppskattad till max :)
 
Tack alla underbara som gjorde min dag extra speciell
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej