Det får bli ett snabbinlägg nu, jag ska snart hoppa in i duschen. Jag ska nämligen spela bingo ikväll, man kan ju bara hoppas på att man har turen med sig så att man kan vinna lite, hade inte suttit helt fel!

Jag har spelat lite LOL nu på förmiddagen och ska äta lite nu när jag spelar en runda till. Sedan ska jag in i duschen, ut med Maja och ge henne mat och grejer, ner och handla i byn och sedan ner till bingot! Kommer bli en mysig kväll, hoppas bara att jag får snacka lite med grabbarna i Skype ikväll när jag kommer hem, det är ju underhållning till max att sitta och snacka med dem, haha!


Nää, nu har jag inte tid att sitta här och flumma ihop ett inlägg bara för att, ska äta och spela! Hoppas att alla ni andra har en mysig fredag och har man tur får man ju lite fredagsmys på köpet!

1 kommentarer

maria

18 Jan 2013 14:34

då ses vi ikväll kram

Kommentera

Publiceras ej