Ibland när man inte mår helt bra fungerar kaffe som en liten medicinkur! Oavsett om man har ont i huvudet, ligger i feber, har problem med magen eller liknande så tycker jag att det är gott och skönt att få i sig några koppar kaffe. Ännu så länge har det blivit tre men det hinns nog med några till innan dagen är slut.
 
 
Har varit lite upp och ner nu i några dagar, gjort en massa med grejer och det har varit roligt! Jag har firat mamma som fyllt år, hälsat på min kära moster, varit hos farmor och sytt en pandamössa, haft ett mini-lan med Nico och spelat en massa med LOL. Verkligen fullspäckade dagar med massor av kul men tyvärr noll energi till att blogga, vilket känns kasst!
 
Jag måste dock erkänna att jag som tidigare var lite emot LOL faktiskt har fastnat ganska rejält. Jag tycker det är skit kul, speciellt när man sitter några i Skype och spelar ett game tillsammans, det är underhållande på många sätt och vis. Jag är inte super duktig, absolut inte, men jag blir bara bättre och bättre och om mindre än hundra xp är jag uppe i level tolv! Känns underbart! Och eftersom jag spelar med dem som är rankade i samma levlar som jag så kan jag känna mig liiite duktig när jag får "First blood" och sedan lyckas döda rätt många och hjälpa till med att döda rätt många.
 
 
Haha oj vad jag lät "nördig" där känns det som, jag som bara brukar spela på king.com och på Facebook har fått en mysko passion för ett spel som LOL, vilket jag aldrig trodde! MEN jag hoppas verkligen att jag aldrig börjar spela WoW, då skulle jag verkligen behöva ge mig själv på käften!
 
 
Ha nu en underbar dag allihopa! ♥
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej