För ett tag sedan köpte jag två helt underbara broderier att sitta och pyssla med nu i höst, kommer passa utmärkt i mitt kök. Med lite färgglada ramar kan det bli riktigt tjusigt och stilfullt!
 
Det ena broderiet är med en cupcake och ballonger och det andra broderiet är med kaffekoppar och en text. Väldigt söta och eleganta samtidigt.
 
 
Igår skulle jag brodera på min cupcake och såg att mitt tyg blivit lite rött. Jag insåg snabbt att jag hade lyckats sticka hål på mitt långfinger med baksidan av min trubbiga nål, idag är det varigt och gör ganska så ont. Av den anledningen måste jag hitta en annan typ av nål eller en tillräckligt stor fingerborg att ha på mitt långfinger. Oavsett vad måste detta varande lilla hål på fingret få läka innan jag fortsätter med mitt broderi, vill inte missfärga mitt tyg med gula och röda nyanser!
 
 
 

1 kommentarer

william

29 Oct 2012 14:45

den med cupcake var supersöt_D

SV; roligt att du gillar mina bilder:D blir så glad:D

Kommentera

Publiceras ej