Idag har jag varit i Osby, det var tur att det var ett så pass fint väder som det var eftersom jag missade bussen hem vid två och fick vänta tills den 15:07 skulle gå. Men det var ingen fara alls, för nu hann jag med att köpa något som jag lääänge har velat ha!

Jag har köpt två krukor till mitt kök. Den ena är en gul kopp med vita prickar, den ser super cool ut! Den andra är grön med vita blommor på och ser ut som en liten mjölkspann med ett sött handtag och allt. Den lilla krukan, spannen, fanns även som större krukor, men jag valde den lilla för att den var sötare! Och de passar kanon i mitt lilla kök!

Som ni kanske redan vet så kör jag med rosa och CupCake tema i mitt kök, så då kanske ni undrar varfr jag köper en gul och en grön kruka när jag kunde köpt rosa? Jo, jag hade köpt dem om de fanns i rosa, men jag har faktiskt inte bara rosa här ute. Jag kör på alla baby-färger. Jag kallar alla ljusa färger för baby-färger och krukorna är baby-gul och baby-grön. Och min super snygga gardin går bara i olika baby-färger så därför passar krukorna in perfekt! Bra va?



Vad som händer ikväll vet jag inte, känner mig trött och sleden för att vara ärlig så jag kommer nog växla mellan filmtittande och spelande på datorn, med pauser när jag rastar Maja så klart. Jag är inte på väg att bli sjuk eller något utan känner mig bara trött i hela kroppen. Jag sov nog inte så bra inatt heller, tyckte mest att jag låg och vände mig fram och tillbaka. Men så kan det gå ibland när inte haspen är på! ;)


NU ska jag ut med Maja en runda, hon ligger så fint vid dörren och väntar på mig. Ha en bra dag, "Dagens Frukt Ninja" kommer upp lite senare! :D
























Kommentera

Publiceras ej