Jag har verkligen lyst med min frånvaro, eller hur? Men ibland kan det bli så att man inte orkar, kan eller har lust att blogga; man känner att det inte hinns med. Tyvärr har jag varit i en sådan liten "svacka" där varkens tid, lust eller energi har funnits till, och av erfarenhet blir inlägg utan något av dessa bara skit, så jag har helt enkelt inte bloggat.

Men nu är det slut med sådant trams!

VÅREN är ju här på allvar nu, hoppas jag. Solen skiner, klarblå himmel och det är varmare ute. Man känner verkligen för att ut och gå och röra på sig, komma hemifrån om så bara för en stund för att få njuta av vädret. Och vart man än går så finns det fullt av små blommor som stucker fram och ligger som små färgklickar som får en att dra på smilbanden om så bara liite.


Idag ska jag en runda till Apoteket, en runda till affären och sedan ska jag bort till mamma och Peter och äta middag och ha lite myspys. Kommer bli awesome, och ikväll ska jag sitta och kolla lite på "Supernatural" som just nu är väldigt spännande, även om jag ligger efter grabbarna, haha!


Ah, Maja hon står redo vid dörren och väntar på att matte ska fixa det sista så att vi kan gå ut! Hon älskar att vara ute nu, ligga i solen och bara njuta av värmen som den ger. Och är vi inte uta lägger hon sig i solen här inne och bara myser. Hon vet då verkligen hur man ska njuta av livet!


Ha nu en underbar dag alla bloggläsare, ut i det fina vädret!

Kommentera

Publiceras ej