Nu är jag och Maja precis hemkomna efter en myskväll med mamma och Peter! Mamma plockade upp mig när hon slutade jobba så vi överraskade de andra med att jag kom på besök. Peter hade lagat jätte goda biffar och gjort en god sås, och naturligtvis var potatisen också god, hehe.

Efter middagen så åkte vi så att mamma och Peter fick sitt ena framdäck på bilen bytt. Därefter åkte vi bort och handlade lite på Konsum.

När vi kom hem till dem igen så kollade vi på en svensk film och åt ostkaka och gräddbullar, smarrigt som bara den! Och när filmen var slut gick jag och lilla Maja hem.

Tack mamma och Peter för en trevlig myskväll!



Usch, jag är nervös för Monica. Hon är där uppe i Stockholm själv och imorgon opereras hon. Så långt borta, känns det som. Jag tror verkligen att operationen kommer att gå jätte bra och att hon kommer må toppen efterår, men ändå kan man inte känna sig helt lugn förens man vet att hon är vaken och att allt är bra efter operationen.

Jag tänker på dig älskade moster ♥

Kommentera

Publiceras ej