Igår var det midsommarafton, men tyvärr orkade jag inte uppdatera bloggen då så det får bli idag istället! Bättre sent än aldrig ;)
 
Vi var hemma hos Monica och Molle igår och firade! Alla som var med var: Monica, Molle, Robin, jag, mormor, Mitchell, Loviza, mamma, Peter, Tilde, Nico och Maja! Och så alla kisarna med så klart!
 
När vi kom dit så hade Molle gjort det jätte fint och mysigt ute i deras uthus så att vi kunde sitta där istället för ute om det skulle börja regna. De var verkligen super mysigt och Maja var med oss där även om hon var bunden. Varga hon gilar inte Maja och speciel inte nu när hon har ungar, så jag vågade inte ha henne lös.
 
Vi åt ott och det blev många skratt! Vi spang lite hit och dit och vi skrattade och sjöng och hade det jätte mysigt. Det var först när knotten blev extrema som vi gick in allihopa. Då delade vi in oss i två lag, alla var med förutom jag, Robin och Lillan, och sedan spelade vi frågesport. Vi var på en hemsida på nätet där det fanns en massa med frågor så jag var den som ställde frågorna till lagen. Det var väldigt roligt och när vi lekte så åt vi chips, jordnötter och drack läsk, myys!
 
Sedan blev klockan över tio så vi åkte hem. Vi tackde för en mysig dag tillsammans och sedan åkte vi.
 
 
Dagen var verkligen jätte rolig och mysig, dumt med alla knotten och att det regnade, för vi fick inga midsommarkransar och vi kunde inte spela kubb. Men vi hade sjukt roligt ändå! Så ni ska få en massa med bilder att kika på nu, det enda ni får stå ut med är att det finns med en del egobilder ;)
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej