Idag har jag, mamma och Peter varit på en roadtrip och spanat in lite olika kyrkor! Det var verkligen super kul och jätte mysigt! Vi har även ätit en varsin hamburgare och en varsin bakelse, och på hemvägen handlade vi och när vi kom hem till dem igen så åt vi sallad till middag, mumma!
 
Dagen har varit rolig men lite för varm mellan varven. Jag vill verkligen inte klaga nu när det väl är sommarvärme, men det kan aldrig vara så där "lagom" som är det typiska ordet för allt och ingenting. Varför kan det inte vara lagom varmt ute med lagom sol och lagom svalka? Nä då, antingen kallt och regn eller så varmt så man tror att man ska simma av värmeslag. Men får jag välja tar jag värmen före regnet, förutom när man ska sova, haha!
 
 
Imorgon ska jag nog till banken och hämta ut mitt nya leg, kommer bli awesome att ha ett nytt nu när det gamla inte gäller längre. Då slipper man riskera att åka på böter när man åker med bland annat SMS-biljett, vilket är bra!
 
Nu ska jag dricka något kallt, kranvatten står på min lista! Kommer en massa med bilder, antagligen inte i ordning men det får ni leva med
 
 
;)
 
 

Kommentera

Publiceras ej