Tjingeling!

Nu ska jag traska bort till mamma och låna hennes symaskin i eftermiddag/kväll! Jag har fått ett ryck att jag ska sy om mina byxor, utan den minsta tanke på det faktum att jag inte kan sy ^^ Det får helt enkelt bli som det blir, katastrof eller fantastiskt snyggt!

Eftersom det kommer ta sin lilla tid och jag inte har små söta möss som Askungen, så kan det hända att klockan blir för mycket för att hinna med bloggandet ikväll, varav detta inlägg så ni vet vart jag håller hus :P

Och hinner jag inte med bloggandet när jag kommer hem ikväll så blir det imorgon istället, men jag ska ge det ett tappert försök att hinna uppdatera!

Tjohej!

1 kommentarer

Rebecca - 18 år och mamma till Haylie <3

25 Jan 2012 15:02

Du har fått en liten award på min blogg ;) kika in! <3 btw, vill träffa dig idag :o

Kommentera

Publiceras ej