Idag var jag och spelade bingo med mormor, vi hade det verkligen jätte roligt och fick oss många glada skratt! Men inte hjälpte det oss till att vinna något, utan precis som vanligt gick man hem några slantar fattigare istället! Men roligt var det och man hade ändå chans på femtontusen kronor så man kunde inte missa det!


När jag kom hem till mamma och Peter så hade de kaffet färdigt och vi fikade lite god fläta! Verkligen mumma, brorsan satt och höll oss sällskap men han har varit på ett ganska så bitchigt humör idag och jag vet bannimej inte varför! Han vaknade kanske på fel sida?

Och som det har blåst ute idag! Maja hon satt och skulle göra behov nummer två och *poff* så tappade hon balansen och trillade när det kom en rejäl vindpust! Till och med en lyktstolpe den vajade fram och tillbaka, hoppas bara att det inte blir en jävlig storm inatt och i helgen, man vill inte sticka näsan utanför dörren när man håller på att blåsa bort, tvi och åter tvi!


Imorgon ska jag umgås med mamma och Peter, sedan på kvällen ska jag se på Melodifestivalen! Danny ska ju vara med och sjunga då, hihi, och då måste man väl kika? Haha! Och förhoppningsvis hinner jag träffa min underbara snäcka någon timme eller två, men jag ska bannimej se på Melodifestivalen oavsett vad, haha!


NU ska jag spela lite på king.com för att slappna av och sedan ska jag nana kudden!

Kommentera

Publiceras ej