S K R A T T A T T A C K ! !
Hahaha...




Idag har jag och underbara Becca följt med mamma och Peter för att hämta Tilde Vilde i Tyringe! På vägen dit sjöng jag på alla dess konstiga vis och stackars Becca fick en rejäl skrattattack! Mamma och Peter de tyckte nog mest att jag var jobbig men kul hade jag! Sedan lekte jag och Becca en ny lek, så istället för att bara slå varandra när man ser en gul bil slog vi varandra så fort vi såg något som var gult. Haha vi hade det då roligt!

När vi hade plockat Tilde så åkte vi till Förmedlingscentralen i Tyringe! Becca har inte varit där innan och hon tyckte nog om det som jag fattade det. När jag kom till en avdelning så blev jag helt till mig, det var som om jag var i rena himmelriket! Överallt var det saker med CupCakes på; servetter, kakfat, klockor, tallrikar och en massa, massa mer. Jag köpte bara en krok med en fin CupCake på och sådana lock som man har på spisplattorna. Känner mig nöjd, ska dit igen i slutet av nästa månad och då ska det bannimej handlas på mer! Kuuuul!

Jag köpte även hårspray och hundra tändsticksaskar, kommer jag verkligen att ha stor nytta utav! Haha.

När vi varit där så satt vi i bilen på väg mot ÖoB i Hässleholm.. Jag hade ju köpt mig en Monster och rätt som det var när det guppade till rejält i bilen så tappade jag den, som naturligtvis var öppnad, och den rullade bak mot bagaget och 2/3 av min Monster låg nu i bilen.. Fan också!

På ÖoB köpte jag schampo och balsam och lite annat och när mamma sprang in med Tilde på Elgiganten så städade Peter efter mig och min Monster.. Gick nästan åt en halv "Torky"-rulle för att få upp skiten. Så typiskt mig!

Sedan släppte mamma av mig och Becca hemma hos oss. När Becca skulle in till sitt passade jag på att kela Haylie lite på kinden och ena biten, hon är så baby-len och gosig så. Sedan gick jag in till mitt, satte mina nyinköpta saker på plats och sedan hoppade jag in i duschen! Men det allra första jag gjorde var ju naturligtvis att gå ut med lilla Maja som varit hemma själv i några timmar, dum är man ju inte!


Nu ikväll ska väl jag och Maja ligga och gosa i soffan och se på film, senare ska jag nog gå ut i mitt underbara kök och sitta och pyssla lite!

Hoppas att ni läsare får en kväll fylld med Fredagsmys!

Kommentera

Publiceras ej