H A F T   E N   M Y S i G   D A G
Naaw




Igår var en dag med mycket roligt! Det började med att jag gick bort till mamma, Peter och Tilde för att pyssla. Mamma och Peter nålfiltade medans jag och Tilde gjorde saker i lera. Jag gjorde en massa med olika cupcakes som jag ska använda till något roligt senare, exakt vad får ni veta när det bliur aktuellt!

Vi åt sedan en god middag som bestod av pasta och köttfärssås! Riktigt gott och mamma hade i lite kantareller också, satte verkligen igång mina smaklökar, hehe!

Vi satt sedan och pysslade lite till, spelade lite på datorn och satt och pratade, kollade i en ny pysseltidning som jag har köpt med en massa fin-fina tips inför julen och sedan for vi iväg för att handla innan mamma skulle klippa mormor!

Efter allt detta roliga avslutades dagen med Granada, en massa trevligt folk och ett bra band på scenen!




Idag var man nog lite smått sleden när man steg upp. Jag hade i alla fall inte glömt att ställa tillbaka klockan en timme, hade varit lagom kul att missa det. Jag hoppade in i duschen, letade fram lite kläder, gick och köpte fika och stack hem till mamma med resterande!

Brorsan han fick en påse med bullar, han blev verkligen glad för dem, hehe. Vi andra satt i godan ro och fikade, pysslade och drack kaffe.

Nu sitter jag vid mamma och Peters dator en snabbis innan jag ska fortsätta med att pyssla. Men eftersom jag inte fick tid över till att blogga igår fick jag ett starkt behov av att blogga nu!


Hoppas att er lördag var bra och att er söndag kommer bli kanon! ♥

Kommentera

Publiceras ej