S O R R Y   D U D E S
No update..




.. MEN det var för att jag hade en väldigt rolig dag igår! Och det blev dessutom en väldigt lång dag för min del, men så kan det gå ibland!

Jag åkte med mamma, Peter och brorsan in till Osby. När vi inväntade en grej passade jag på att bjuda mamma och Peter på vaniljhjärtan. Sedan skulle jag iväg på annat under förmiddagen och sedan slutade det med att jag åkte med dem hem.

Väl hemma så hann jag inte med så mycket innan jag och farmor skulle iväg på festligheter!

Jag var hemma efter tio och då var jag så trött så jag orkade inte sätta mig och blogga, hela jag skrek efter att få sova. Så jag och Maja gick och lade oss direkt efter hennes nattarunda!


Idag så var jag verkligen utvilad när jag vaknade. Jag och Maja gick bort till Nico och brorsan, mamma och Peter är ju och hämtar Tilde Vilde. Senare ska jag på bingo och spela, mormor också. Det är ju storbingo så har man tur så vinner man lite, hehe.

Nu ska jag spela lite "Farm Frenzy" och dricka lite Coca-Cola ;)

Kommentera

Publiceras ej