Ikväll när vi hade ätit tacos hände det lite roliga saker!

Först spelade jag, mamma, Peter och Nico Fia med Knuff. Jag kom näst sist men det var lika roligt ändå. Sedan gick jag, mamma och lilla Maja ner till Frendo och handlade gotta och lite annat. När vi kom tillbaka spelade hon, jag och Peter en omgång Fia med Knuff till och då förlorade jag ^^ Men jag hade lika roligt för det!

Jag glömde berätta att jag har köpt åtta piercingkulor som var till läppen. Jag betalade 14:- med frakt för dem. Dock var de större än vad det stod i beskrvningen men det gör inget, jag kan antingen behålla dem till framtida bruk eller ge bort dem/sälja dem. Men ni ska få se bilder på dem för de är verkligen jätte fina! Och ännu finare i verkligheten än vad de är på bild :)

Nu ska jag se en skräckis innan jag och fluffet ska gosa ner oss och sova!

Natti på er!































Kommentera

Publiceras ej