Inatt har jag verkligen inte fått sova mycket. Det har varit varmt och klibbigt och man visste inte riktigt vart man skulle ta vägen. Men några timmars sömn fick jag men detta resulterade i att jag nästan missade bussen imorse. Jag skulle ta bussen halv nio och vaknade tio över åtta.. MEN jag lyckades ta mig med den och tack vare att en hel klass skulle till Danmark så körde den lite senare än vad den skulle men för min del gjorde det inget.

Jag var i Osby under förmiddagen och sedan gick jag bort till Hälsoringen dit mamma, Peter och Nico skulle. När vi var klara där så åkte vi till NETTO där jag fick välja en fika som vi skulle ha i bilen hem. Jag handlade lite småsaker men inget vettigt ^^

När vi kom hem till mamma och Peter så rastade jag en överlycklig Maja och vi gick en bra runda i solen. Sedan när jag kom in så funderade jag på vad jag ska göra idag. Det är verkligen en fin dag med klarblå himmel och varma vindar. Och det känns som att man vill slänga sig i ett badkar fyllt med is.

Ikväll/eftermiddag blir det tacos och sedan ska nog jag, mamma och Peter se på "Långben the movie" för den har inte mamma sett ännu. Hon har sett andra filmen konstigt nog, haha ^^

Nu ska jag ut en sväng igen i det vackra vädret, uppdaterar mer senare :)

Kommentera

Publiceras ej