Igår kom ju underbara Becca och Benjamin bort till mig. Vi satt och snackade, drack te och åt kladdkaka och bara njöt av dagen och varandras sällskap. Vi hade det verkligen hur trevligt som helst och det kändes så underbart att få träffa min underbara Becca igen och känna på hennes mage.

Sedan kom brorsan hem och då kollade vi lite på datorn, lyssnade lite på musik och skrattade och hade oss. Då fick ajg reklam i brevlådan: nya öppentider och pizzor från PizzaBoden! Så jag och Becca kollade bland alla pizzorna och hittade en ny som verkade väldigt god! Så jag beställde två stycken så att vi alla fyra fick en halv pizza var.

När vi hade beställt så gick jag och Benjamin till Frendo och plockade ut penagr innan vi gick in och hämtade pizzorna. Sedan gick vi hem till mig igen.

MEN när vi kom hem så såg vi att vi hade fått helt fel pizzor!! Så jag ringde ner till PizzaBoden och sa detta och då menade de att deras nyheter som fanns i bladet inte började gälla förens den första april.. MEN det stod inte på lappen med alla pizzorna och inte på den lappen man fick med där de talar om att de har höljt priserna lite sedan tidigare. Och om det inte står någonstans så tror man ju att det gäller. Men nej då..

Så brorsan och Benjamin gick ner till PizzaBoden och hämtade nya pizzor som vi hade beställt. Jag och Becca passade på att sitta och snacka och bara mysa tills de kom tillbaka. Och när de väl kom tillbaka så åt vi och myste som bara den! Jessica kom bort med spelet "Rappakalja" som är sjukt roligt! Vi fick låna det av pappa och snälla Jessica körde bort med det till oss. Då fick jag också veta att min granne hade dött i måndags :( Inget kul alls att veta, han har alltid varit så trevlig när man har träffat honom och han har alltid hälsat och så. Och nu helt plötsligt är han borta.. Hoppas bara på att man får vettiga grannar som flyttar in där efter honom så man inte får panik... Haha.

När vi hade ätit klart så speklade vi "Rappakalja"!! Nya versionen så klart ;) Det är verkligen hur kul som helst och man skrattar så mycket så man får ont i magen, haha. En del saker där är så löjliga så amn inte vet vart man ska ta vägen men det är så roligt att spela!! Becca hon vann och tvåa kom brorsan och sedan kom jag på tredje plats och Benjamin han kom sist. Men vi hade lika kul för det och vi skrattade sjukt mycket allihopa! Det ar verkligen lyckat tycker jag.

Efter det skulle de gå hem så jag och Maja följde dem ut. Maja skulle endå rastas för natten så jag passade på att följa med ut. Maja blev glad och jag blev glad och sedan var det bara att hoppa ner i sängen. Jag var verkligen trött och hade ont i magen och ville sova.

Tack underbara Becca och Benjamin för en underbar dag och kväll!!! Det måste vi göra om snart tycker jag!!



















Kommentera

Publiceras ej