Idag när jag kom hem från Osby åkte jag och fluffet Maja upp till farmor!! Jag skulle hjälpa henne med hennes nya mobiltelefon och få det att fungera och visa henne hur man gör med den och så vidare. Det gick ju som det gick med den saken..

Sedan fick jag med mig något otroligt gott hem.. Kan ni gissa? Haha det har ni nog redan fattat om man läser rubriken: SMÖRGÅSTÅRTA!!
Farmor gör så sjukt goda smörgåstårtor och hon hade gjort en ganska stor bit till mig och brorsan att kalasa på och det gjorde oss båda väldigt, väldigt nöjda!!

Nu ikväll har jag mest vilat, magen är ett helvete rent ut sagt just nu, pallar inte med det alls för att vara ärlig.. Är trött 24/7 och har ont som fan när jag sitter, ligger eller går rundor. Inget bra och inget kul alls..

Nu ska jag kolla på "The green mile" och kränga Ben & Jerrys, för det är vad Nina gör när allt runt henne är piss-fan-helvetes-jävla-fucking-skit!

Ha en bra kväll :)









1 kommentarer

Rebecca - 18 år och gravid!

31 Mar 2011 22:10

ser så himla gott ut... blir sugen!! <3

Kommentera

Publiceras ej