Jag känner mig verkligen dum.. Jag skulle ha uppdaterat bloggen igår men jag hann inte och jag orkade inte helt enkelt. Underbara Becca och Benjamin kom bort och vi hade en trevlig dag och kväll med att snacka en massa, äta pizza och spela spel så när de sedan hade gått så orkade jag helt enkelt inte med att uppdatera bloggen för klockan blev för mycket och jag mådde inte så bra heller för den delen.

Just nu sitter jag borta i Osby och dricker en kopp te och njuter av dagen som har börjat. Visst är det inget fint väder ute men det får man ta. Just nu känner jag mig bara så glad över att jag inte ligger i sängen och har kramper. Jag har nämligen varit väldigt kass i magen nu en tid tillbaka och det är inget roligt alls. Min mage har varit väldigt svullen och jag har sett höggravid ut och det känns inte bra. När till och med brorsan ser på min mage att den inte är bra så borde jag kanske överväga att åka in till sjukhuset. Men jag är för envis precis som vanligt.

Nu ska jag ut en runda och sedan ta mig en kopp te till innan jag ska ta bussen hem igen vid tolv, sedan ska jag hjälpa farmor med att komma igång med sin nya mobil, hon vill ju veta hur man gör med allt och då kommer jag in som är en riktig mobilnörd ut i alla fingertoppar!!

Ha en bra dag så kommer en uppdatering om gårdagen när jag kommer hem igen :)

Kommentera

Publiceras ej